Goerg & Schneider – mase ceramice cu șamotă

Tip Domeniu utilizare și caracteristici Temperatura de ardere °C Culorare Contracție %/ °C
254 Olărit,modelaj, presare/ștanțare  șamotă 25% 0-0,2 mm 1000-1280 crem 11,0/1200
264 Modelaj
șamotă 25% 0-0,5 mm
1000-1280 crem 9,4/ 1000
284 Modelaj
șamotă 25% 0-1 mm
1000-1280 crem 8,4/1000
354 Olărit,modelaj, presare/ștanțare
șamotă 25% 0-0,2 mm
980-1200 roșu 12,6/1100
356 Olărit,modelaj, presare/ștanțare  șamotă 25% 0-0,2 mm 980-1120 maro/
negru
12,0/1100
366 Modelaj
șamotă 25% 0-0,5 mm
980-1120 maro/
negru
11,0/1100
369 Modelaj
șamotă 25% 0-0,5 mm
1000-1220 somon /1000
371 Olărit,modelaj, presare/ștanțare
șamotă 25% 0-0,2 mm
1000-1240 gri/negru 10,0/1070
373 Olărit,modelaj
șamotă 30% 0-0,5 mm
1000-1240 gri/negru 10,0/1070
395 Modelaj
șamotă 25% 0-0,5 mm
1000-1200 gălbui 8,0/1000
468 Modelaj și cahle de teracotă
șamotă 40% 0-0,5 mm
1000-1260 alb/crem 7,0/1000
474 Modelaj și cahle de teracotă
șamotă 40% 0-1 mm
1000-1260 alb/crem 6,5/1000
480 Olărit, modelaj,cahle de teracotă
șamotă 40% 0-2,0 mm
1000-1260 crem 5,3/1000
552 Modelaj
șamotă 35% 0-0,5 mm
1000-1220 roșu 7,4/1000
554 Modelaj și cahle de teracotă
șamotă 40% 0- 1 mm
1000-1220 roșu 9,2/1000
559 Modelaj
șamotă 40% 0-2 mm
1000-1220 roșu 11/1200
579 Modelaj
șamotă 40% 0-2 mm
1000-1120 maro/negru 11/1200
584 Modelaj și cahle de teracotă
șamotă 40% 0-1 mm
1000-1240 somon 9,8/1200
592 Modelaj și cahle de teracotă
șamotă 40% 0-0,5 mm
1000-1300 liliac 9,0/1000
596 Modelaj
șamotă 40% 0-1 mm
1000-1300 liliac 8,0/1000
930 Olărit,modelaj, presare/ștanțare
șamotă 25% 0-0,2 mm
1000-1280 crem cu picățele 9,5/1000
933 Olărit,modelaj, presare/ștanțare
șamotă 20% 0-0,2 mm
1000-1240 crem
cu picățele
 14,0/1140
966 Rezistentă la șocuri termice, vase de gătit 1140-1200 crem  5/1140

 

 

Goerg & Schneider – mostre de culoare mase ceramice cu șamotă

 

Cereri de ofertă sau comenzi  prin e-mail sau telefonic.  Livrare  posibil și cu courier, pentru alte detalii în legătură cu transpor vă rog urmați  următorul linkul: condiții de livrare și transport.